Nenechte si ujít informace o novinkách v nabídce a slevových akcích.
Něco Vám u nás chybí nebo máte jiný návrh na zlepšení? Napište nám.
Váš návrh byl úspěšně odeslán. Děkujeme.
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší prodejně.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
Zboží můžete vrátit osobně v naší prodejně - viz kontakty.
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu: (nezasílejte doporučeně, nebude převzato!)
Kamenná prodejna, místo odběru, korespondence a reklamace:
Profiplants s.r.o.
5.května 61
Praha 4
PSČ: 14000
Telefon: 724014700
email: [email protected]
Je nutno uvádět na balíku i telefon a email!!!
Zboží zasílejte výhradně na adresu prodejny, a ve vlastním zájmu jej nechte pojistit. Pokud je přepravcem zboží rozbito, nemůže být vráceno, a je třeba tuto skutečnost reklamovat u přepravce.
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
V obou případech přiložte vyplněný formulář Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.
Dárky:
Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny. V případě odstoupení od darovací smlouvy nezaniká smlouva kupní a smlouvy jsou posuzovány z tohoto hlediska samostatně.
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít prodávající s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.
Zákazník si objedná a koupí filtr, doma jej uvede do provozu, začne filtrovat a po pár dnech zjistí, že filtr nesplňuje jeho požadavky. Nicméně už načal i filtrační náplně a znečistil je. Nic není ztraceno, použitím nezaniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale spotřebitel by měl uhradit znečištěné a již dále nepoužitelné náplně.
Zákazník si koupil léčivo, hnojivo, test, krmivo nebo jiný podobný výrobek, vyzkoušel jej (otevřel zapečetěný obal) a zjistil, že zboží nevyhovuje (například velikostí granulek u krmiva). V tomto případě zboží lze vrátit, avšak zboží uvedeného charakteru nelze nijak uvést do původní podoby, nelze zajistit hygienickou nezávadnost a kvalitu pro případný další prodej - u těchto výrobků, mají-li porušený obal a záruční plombu, nevracíme žádné peníze, uvedení do původního stavu znamená zakoupení nového výrobku.
V případě vrácení v originálním "nenačlém" stavu vracíme plnou částku.
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle firmě oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky prostřednictvím emailu [email protected]
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Stálí zákazníci - 5 a více objednávek takový dokument přikládat nemusí, ale je vždy vhodné do balíčku přiložit alespoň svoji vizitku.
Nejlepší možností je zaslání vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a nákupního dokladu, který jste obdrželi na svoji e-mailovou adresu.
Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy:
Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.