Nejste přihlášený. Pro využití všech možností obchodu Vám doporučujeme se přihlásit. Naše kamenná prodejna dnes otevírá od 12:00 a zavírá v 15:00.
  • Časté otázky

    Kdy zboží dostanu?

    Pokud je zboží na prodejně, odesíláme ho ten den, což platí pro objednávka do 9 hodin. Pokud je v externím skladu, a objednávka je učiněna do 6 hodin, zasíláme jej také v den objednávky. Pokud je zboží ve skladu, vždy je u produktu napsáno, za jak dlouho jej vyexpedujeme, v drtivé většině je to den následující. Pokud zboží potřebujete rychle a nejste si jisti dodáním, jednoduše se informujte e-mailem.

    Hledám telefonní číslo do firmy PROFIPLANTS® , ale nikde ho nevidím. Proč?

    To se dozvíte v tomto videu: video/telefon

    Provádí firma Profiplants rozbory vody?

    Z důvodu pracovní vytíženosti byly rozbory vody zrušeny.

     

    Jak jednoduše zjistím, kdy bude rostlina nebo jiné zboží skladem?

    U produktů, které nejsou skladem, naleznete po přihlášení tlačítko "Informovat o naskladnění". Pokud na něj kliknete, tak v tu chvíli, jak zboží naskladníme, Vám přijde automatický email.

    Lze na prodejně platit kartou, a jakou? A jaký je poplatek za platbu kartou?

    Lze platit všemi platebními kartami, tedy i zahraničními. Při platbě zahraniční kartou můžete platit ve své měně. Žádný poplatek za platbu jakoukoliv kartou neúčtujeme.

    Na prodejně jsem viděl zboží, které na webu není, nebo je podle webu vyprodané - proč?

    To může mít několik důvodů - pokud jde o nové zboží, tak nějakou chvíli trvá, než zboží vyfotografujeme a vytvoříme pro něj stránku - přiřadíme katalogové číslo a vytvoříme popis. Pokud jde o zboží, které je na webu vyprodané, pak chvíli systému může trvat, než se po zanesení počet kusů objeví.

    Na prodejně jsem se koukl na váš web, a bylo zde zboží XY skladem, ovšem na prodejně jsem jej neviděl. Proč?

    Naše prodejna je velmi omezený prostor, proto máme několik externích skladů. Například větší filtry a akvária máme jen po jednom či dvou kusech na prodejně, ostatní jsou ve skladu. Proto pokud zamýšlíte nákup konkrétního zboží, odešlete objednávku a vyčkejte na Výzvu k odběru zboží. Máte tak jistotu, že konkrétní výrobek je pro Vás na prodejně rezervován.

    Proč není některá rostlina skladem, když je firma PROFIPLANTS výrobce těchto rostlin?

    Je to jednoduché - každá rostlina potřebuje k růstu nějaký čas. U žádného druhu nelze dopředu odhadnout, kolik se rostliny za jeden až dva měsíce prodá. Rostliny nevydrží v kelímcích in vitro neomezeně, proto je sázíme tak, aby pauzy byly mezi vyprodáním rostlin co nejmenší. Stane se však, že zákazník třeba 60 naskladněných kelímků rostlin vezme ihned po naskladnění, a na ostatní se pak 14 dní nedostane. Kdyby se sázelo více rostlin a ty by se pak neprodaly, zvedlo by to cenu kelímku, což není naše politika.

    Lze rostliny, které nejsou skladem objednat dopředu?

    Toto bohužel nelze, a důvod je prostý - nelze odhadnou, za jak dlouho další rostliny dorostou. I když máme bohaté zkušenosti, zmýlit se můžeme i o 14 dní. Při odběru 50 a více kelímků od jednoho druhu lze rostliny zasázet pro konkrétního zákazníka. Doba dodání je však cca 30 - 60 dní (podle druhu rostliny), a platba předem. To využívají především velkoobchodníci.

    Rostlinu mám v košíku, a nyní jsem odeslal objednávku. Bylo mi sděleno, že rostlina je vyprodána - jak je to možné?

    To se může stát, pokud máte zboží v košíku několik hodin nebo i dní. Rostliny jsou pro Vás rezervovány schválením objednávky. Stalo se tedy to, že někdo byl ve své objednávce rychlejší.

    Proč lze některé zboží objednat dopředu a jiné ne?

    Je to tím, že ne každý produkt je pro nás velkoobchodníky stejně dostupný. U hůře dostupných produktů předobjednávky nepřijímáme.

    Chystám se k vám na prodejnu, a potřebuji poradit, protože mi rostliny nesrostou. Mám se na návštěvu nějak připravit?

    Ano, především si zapište rozměry akvária, typ osvětlení a pořiďte fotografii akvária na mobilní telefon. Profesionál i ze špatné fotografie vyčte více, než byste čekali. Je to dost důležité, a pomoc Vám je pak snadnější. Nafotografujte defekty rostlin, i celkový pohled na akvárium. V ideálním případě změřte parametry vody - především ph. Čím více informací přinesete, tí snadnější a účinnější bude naše pomoc.

    Kolik mě vaše odborná rada bude stát?

    Firma PROFIPLANTS si za poradenství nic neúčtuje, a nikdy si nic účtovat nebude. 

Bazar
Facebook