Nenechte si ujít informace o novinkách v nabídce a slevových akcích.
Něco Vám u nás chybí nebo máte jiný návrh na zlepšení? Napište nám.
Váš návrh byl úspěšně odeslán. Děkujeme.
Dlouho jsem přemýšlel, jak eliminovat obrovský zájem akvaristů, a tedy neustálého vyzvánění telefonu v naší firmě. Telefon drnčel již od 5 hodin od rána, až většinou do 23 hodiny. A to i o víkendu, kdy běžně lidé volali třeba v 7 hodin ráno, jaký si mají koupit substrát, a podobně. Na naše internetové stránky jsem mohl psát jákekoliv upozornění, aby lidé telefonovali jen v době otevření prodejny, dávat to červeně na každou stránku, ale nic platné lidé prostě informace nečtou.
V poslední době "covidové" lidé ještě více volají, a co víc - spousta zákazníků volá v podnapilém stavu, spousta zákazníků zase volá přes handfree v autě - chtějí si na dálnici a v kolonách povídat atd. Tím pádem vznikaly situace, kdy pak například dodavatel se prostě do naší firmy nedovolal, protože telefon byl neutále obsazený.
Udělal jsem tedy statistiku volání, a zjistil jsem, že zhruba 90% zákazníků si volá pro informaci, kterou na našem webu u výrobku najde, 6% zákazníků volá, jestli máme otevřeno v této těžké době, což je informace, kterou nalezne také na každé stránce našeho webu nahoře i dole, 3% volají dodavatelé, a jen necelé 1% zákazníků má dotaz, který opravdu vyžaduje telefonní konzultaci.
Z tohoto důvodu jsme telefon zrušili, a příchozí hovory zákazníků jsou blokovány. Vaše dotazy nyní vyřizuji pouze e-mailem, a tam, kde je třeba, tam sám zavolám. E-mailová korespondence je vždy z mého pohledu rychlejší, navíc mohu nalinkovat doporučené produkty a podobně. Pokud nám tedy píšete, připojte vždy telefonní číslo, a dobu, kdy Vám můžeme telefonovat. Pokud to situace bude vyžadovat, zavoláme Vám.
Pokud někde na stránkách naleznete zmíňku na tom, že nám můžete zavolat, jde o starou neplatnou informaci, dejte nám o ní prosím vědět. Děkujeme.
Na jakékoliv sms neodpovídáme, sms nepovažujeme za firemní korespondenci.