Nejste přihlášený. Pro využití všech možností obchodu Vám doporučujeme se přihlásit. Naše kamenná prodejna má dnes zavřeno.
  • Vážení přátelé, akvaristé, dne 22.4.2024 nás po těžké nemoci opustil náš milovaný šéf firmy, můj otec, Váš kamarád Martin Mithofer. Eshop funguje, nicméně pozastavujeme reverzní osmózy, členství a rozbory vody! Omlouváme se za případné komplikace, je to pro nás velmi náročná situace!!! Děláme vše co je v našich silách! Děkujeme a vážíme si Vašeho pochopení!!! Otevírací doba na našich stránkách.

    Videoškola akvaristiky Telefon do firmy Profiplants?  Nový bazar PROFIPLANTS

    Proč jsme zrušili telefon do firmy Profiplants?

     

    Dlouho jsem přemýšlel, jak eliminovat obrovský zájem akvaristů, a tedy neustálého vyzvánění telefonu v naší firmě. Telefon drnčel již od 5 hodin od rána, až většinou do 23 hodiny. A to i o víkendu, kdy běžně lidé volali třeba v 7 hodin ráno, jaký si mají koupit substrát, a podobně. Na naše internetové stránky jsem mohl psát  jákekoliv upozornění, aby lidé telefonovali jen v době otevření prodejny, dávat to červeně na každou stránku, ale nic platné lidé prostě informace nečtou.

    V poslední době "covidové" lidé ještě více volají, a co víc - spousta zákazníků volá v podnapilém stavu, spousta zákazníků zase volá přes handfree v autě -  chtějí si na dálnici a v kolonách povídat atd. Tím pádem vznikaly situace, kdy pak například dodavatel se prostě do naší firmy nedovolal, protože telefon byl neutále obsazený.

    Udělal jsem tedy statistiku volání, a zjistil jsem, že zhruba 90% zákazníků si volá pro informaci, kterou na našem webu u výrobku najde, 6% zákazníků volá, jestli máme otevřeno v této těžké době, což je informace, kterou nalezne také na každé stránce našeho webu nahoře i dole, 3% volají dodavatelé, a jen necelé 1% zákazníků má dotaz, který opravdu vyžaduje telefonní konzultaci.

    Z tohoto důvodu jsme telefon zrušili, a příchozí hovory zákazníků jsou blokovány. Vaše dotazy nyní vyřizuji pouze e-mailem, a tam, kde je třeba, tam sám zavolám. E-mailová korespondence je vždy z mého pohledu rychlejší, navíc mohu nalinkovat doporučené produkty a podobně. Pokud nám tedy píšete, připojte vždy telefonní číslo, a dobu, kdy Vám můžeme telefonovat. Pokud to situace bude vyžadovat, zavoláme Vám.

    Pokud někde na stránkách naleznete zmíňku na tom, že nám můžete zavolat, jde o starou neplatnou informaci, dejte nám o ní prosím vědět. Děkujeme.

    Na jakékoliv sms neodpovídáme, sms nepovažujeme za firemní korespondenci.

Bazar
Facebook