Nejste přihlášený. Pro využití všech možností obchodu Vám doporučujeme se přihlásit. Naše kamenná prodejna dnes otevírá od 12:00 a zavírá v 15:00.
  • Už jsem to chtěl vylejt

    - Přečteno 13 557x

    Se zoufalou prosbou o pomoc se na nás obrátil pan Zdeněk Pavelek, který žije v oblasti s hodně měkkou vodou. Akváriu se absolutně nedařilo, a kolega to chtěl opravdu vzdát. To však byla pro firmu Profiplants® výzva sama o sobě, jsme rádi za každého akvaristu, a proto jsme napnuli síly, a chtěli dokázat, že akvaristika je pro každého, za předpokladu, že bude striktně dodržovat naše rady.


    Asi nejlepší bude, když použijeme přímo citaci pana akvaristy, k čemuž jsme samozřejmě dostali písemné svolení:

    "Vhánějí se mi až slzy do očí, když procházím okolo svého "akvária", a je to pro mě šílená beznaděj. Myslel jsem si, že jsem akváriu obětoval vše. Přečet jsem tisíce článků, dostal na Facebooku i jinde stovky rad, ale nebylo to k ničemu. První tři měsíce to byla doslova katastrofa, a myslel jsem, že to vyleju a zruším. Jednoho dne jsem však dostal od nějakého kolegy konečně dobrou radu: Nafoť to, a napiš do Profiplants® tam Ti poradí, tam jsou lidé, kteří vědí co dělají a dělají to s láskou. No upřímně, jak mi může pomoci někdo, kdo je ode mě přes 300 kilometrů? Ale napsal jsem, znáte to, tonoucí se stébla chytá. Podrobili mě tam výslechu jako na FBI, když zatknou darebáka za vykradení banky. Zajímavé bylo, že se ptali i na otázky, které mi připadaly s akváriem nesouvisející - až později mi došlo, že vědí co dělají do těch nejmenších detailů.

    První slova pana Mithofera mám pořád v uších: Nevzdávejte to, za pár měsíců mi dáte za pravdu, ale je třeba trpělivost, nebojte se, i Vašemu akváriu se bude dařit, věřte mi. No úpřímně, už jsem nevěřil ničemu, ale řekl jsem si, že budu úplně přesně dělat to, co mi napíše. Jelikož podle jeho slov nebylo úplně zřejmé v čem je chyba, odeslal jsem litr vody na rozbor k němu do laboratoře, a tím se celá věc dala do pohybu. Pan Mithofer je velmi trpělivý a systematický, a zjistil, že některé prvky mi chybí, a napsal i hnojiva, která mám používat. Bylo třeba ještě jednoho kontrolního rozboru, aby byla jistota úpravy hnojícího plánu, ale - a já jsem tomu ani nechtěl věřit - jako lusknutím prstů rostliny najednou začaly růst, a nůžky na rostliny, které jsem si před několika měsíci trapně koupil na stříhání přerostlých rostlin jsem najednou začal používat. Nedovedete si představit tu radost, kterou  mi po tolika ubíjejících útrapách firma Profiplants® vlastně dala, a jsem jim za to nesmírně vděčný.

    Ještě jsem poté dostal mnoho rad na postupné vylepšení filtrace a dalších věcí, ale KONEČNĚ  jsem mohl říci: ano, tak teď to opravdu funguje, a přináší to nesmírné potěšení nejen mě, ale celé mé rodině.

    Chtěl bych firmě Profiplants® opravdu moc a moc poděkovat, hlavně za to, že nekoukají na zákazníka jako na kup a neotravuj, a i na "malého" zákazníka pohlížejí jako na rodinného přítele, který je v nesnázích a dovedou mu pomoci, toho si nesmírně vážím! Je to firma na svém místě, pod to se kdykoliv podepíšu!

    Zdeněk Pavelek okres Opava

    Poznamka firmy Profiplants®:

    Děkuji panu kolegovi za milá slova, nejdůležitější pro mě je to, že peníze, které do akvária investoval se mu vrátily v podobě potěšení celé jeho rodiny, i jemu samotnému. Přeji mu tedy mnoho dalších úspěchů, a děkuji , že jsem mohl mít tu čest pomoci akvaristovi, který to chtěl vzdát. Bral bych to jako osobní prohru a selhání, protože za své si beru osvětu akvaristiky, to všichni co mě znají dobře vědí. Nejdůležitější bylo, že pan Zdeněk Pavelek opravdu pečlivě dodržoval mé rady, a později přišel na to, že akvaristika zase není tak složitá, jen má svá přísná pravidla. :-)

    Martin Mithofer - Profiplants®

    Foto pro Profiplants® - Zdeněk Pavelek - (Děkujeme za trvalé propůjčení licence pro uveřejnění fotografií, a natočené video)

Bazar
Facebook